Granigliatrice di piastra d'acciaio

Breve descrizzione:

Steel Plate Shot Blasting Machine fortemente blastà a lamiera è i profili per caccià a ruggine di a superficia, a scoria di saldatura è a scala, facendu lentà u culore di metalli uniformi, migliurà a qualità di u rivestimentu è l'effettu di prevenzione di a corrosione.U so varieghja di trasfurmazioni da 1000mm à 4500mm, è pò facilmente integrate linee di preservazione intro per a pittura automatica.


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

BH Blasting——Piastra d'acciaio serie Q69Macchina di granigliatura, rende u vostru travagliu più efficienza è risparmià u vostru costu

Panoramica di a macchina di granigliatura di piastre d'acciaio

Steel Plate Shot Blasting Machine fortemente blastà a lamiera è i profili per caccià a ruggine di a superficia, a scoria di saldatura è a scala, facendu lentà u culore di metalli uniformi, migliurà a qualità di u rivestimentu è l'effettu di prevenzione di a corrosione.U so varieghja di trasfurmazioni da 1000mm à 4500mm, è pò facilmente integrate linee di preservazione intro per a pittura automatica.

I dettagli di BH Steel Plate Shot Blasting Machine

Sta linea di pruduzzione hè custituita da tavola di rulli di alimentazione, dispusitivu di rilevazione di pezzi, pulizia di granigliatura, sistema di circulazione di materiale di granigliatura, apparatu di pulizia, tavola di rulli di camera, tavola di rulli di alimentazione, sistema di rimozione di polvere di granigliatura è sistema di cuntrollu elettricu.
U pezzu di travagliu hè spustatu à a tavola di rulli di alimentazione da u carrettu elevatore di carica o gru di fila, è poi mandatu à a sala di pulizia di granigliatura chjusa da u sistema di trasportu di tavulinu di rulli., Impattu nantu à a superficia di u travagliu, scrape per caccià a ruggine è a terra nantu à a superficia di u travagliu, è dopu aduprate a spazzola di rulli, a vite di raccolta di pillole è a pipa di colpu d'alta pressione per pulizziari i particeddi accumulati è a polvera flottante nantu à a superficia. di u pezzu di travagliu, è poi mandatu fora di a camera di purga da u trasportatore di rulli, ghjunghje à a tavola di rulli di consegna, è poi trasporta à u rack di scaricamentu designatu per via di carrelli elevatori o gru.

A specificazione di a macchina di granigliatura BH Steel Plate

Articulu Unità Q698 Q6912 Q6915 Q6920 Q6930 Q6940
Larghezza di pulizia efficace mm 800 1200 1500 1800 3200 4200
A larghezza di a dimensione di l'ingressu di l'alimentazione mm 1000 1400 1700 2000
A durata di u travagliu mm 1200-12000 1200-13000 1500-13000 2000-13000 ≧ 2000 ≧ 2000
A velocità di trasmissione M/min 0,5-4 0,5-4 0,5-4 0,5-4 0,5-4 0,5-4
Velocità di flussu abrasiu di u voluminu Kg/min 8 * 180 8 * 180 8 * 250 8 * 250 8 * 360 8 * 360
A prima volta capacità di carica kg 4000 5000 5000 6000 8000 10000
Ventilazione M³/h 20000 22000 25000 25000 28000 38000

I vantaghji di a macchina di granigliatura di piastre d'acciaio BH

● U layout blaster shot hè computer-simulated è disposti in una forma di diamante.I colpi di sopra è di u bassu currispondenu l'un à l'altru per migliurà a rata d'utilizazione di l'abrasivu.Fate uniformi a cobertura abrasiva.

machine (2)

● Shot Blasting Chamber guard piastri aduttari 8mm gruixu 65Mn resistenti à u impattu è usu-risistenti, è adopra mètudu stallazione bloccu.A dispusizione di a piastra di guardia migliurà in modu più efficace l'effettu di prutezzione di a stanza.U numaru di sparatorii pò esse determinatu secondu a dimensione di a pezza di travagliu, chì ponu riduce u perdu di energia innecessariu è riduce i danni innecessarii à l'equipaggiu.
● U dispusitivu di separazione adopta un separatore di scorie di tippu di cortina di flussu avanzatu, è l'efficienza di separazione pò ghjunghje à 99,9%
● Dispositiu di rilevazione di pezzi di travagliu, cuntrolla in modu efficace u tempu di apertura è di arrestu di a macchina di granigliatura, evite u svuotamentu viotu di a macchina di granigliatura, risparmià energia, è migliurà a vita di e parti di usu cum'è a piastra di guardia di a stanza è a macchina di granigliatura. .
● Detection automatica di difetti è alarme, è stop automaticu dopu ritardu.
● Sistema di rimozione di polvera adopta un coltatore di polveri di tamburu di filtru d'alta efficienza, l'emissione di polvera hè in 100mg / m3, è l'emissione di polvera di l'attellu hè in 10mg / m3, chì migliurà assai l'ambiente di u travagliu di u travagliu.
● A prutezzione di cuscinetti à tramindui estremità di l'elevatore, separatore, è conveyor viti adopra un dispusitivu sigillatura labirintu è una struttura di boss U-shaped.A vite di separazione è i porti di scaricamentu di u trasportatore di viti sò disposti à una distanza da a fine, è à a fine di a vite Aggiungi lame di trasportu inversu.
● U parancu adopra cinturione di trasmissione speciale di poliester filu di filu, è i bobine supiriori è bassu di u parancu adoptanu a struttura di gabbia di squirrel chamfered, chì ùn solu aumenta l'attrito per evitari slipping, ma impedisce ancu di graffià a cintura.Ogni puntu di putenza di u sistema di circulazione abrasive hè furnitu cù una funzione di alarme di difettu.
● A noce grande fissata da a nostra cumpagnia adopta una noce di ferru speciale, a so struttura è a superficia di cuntattu di u platu protettivu sò più grande, è hè più efficau per prevene l'anellu rottu causatu da l'abrasivu chì entra in a cunchiglia per via di u loosening di u. noce.
● pulizia abrasive

Per risponde à i bisogni di una più alta efficienza di produzzione, usemu:
Pulizia di primu livellu: spazzola à rulli in nylon d'alta resistenza + vite di raccolta di pillole;vita spazzola di pulizia ≥5400h
Soffiamentu di l'aria secundaria: un ventilatore d'alta pressione soffia colpi è soffia a polvera in l'internu è fora di a camera di pulizia per assicurà chì ùn ci hè micca colpi nantu à a superficia quandu a piastra d'acciaio hè pulita fora di a sala di pulizia.
● Roller drive adopra stepless freccia di cunversione vitezza rigulamentu (using converter di frequenza, u fabricatore hè giniralmenti Mitsubishi, pò dinù esse specificatu), inveci di mutore regulazione vitezza, tuttu u workpiece conveying sistemu cunversione frequenza stepless regulamentu vitezza stepless.(Range di velocità 0,5-4 m / min)
● Input, output è trasmissioni segmentati di a tavola di rulli di a camera, regulazione di velocità senza fila, vale à dì, pò esse sincronizatu cù tutta a linea, è pò ancu eseguisce rapidamente, perchè l'azzaru pò viaghjà rapidamente à a pusizione di travagliu o esce rapidamente à u scopu di a stazione di scaricamentu.
● Aduttà una linea completa di PLC programmable controller power, rilevazione automatica è ricerca automatica di puntu di difettu, alarme di sonu è luce.
● L'equipaggiu hà una struttura compacta, un layout raghjone, è hè assai cunvenutu per u mantenimentu.

L'applicazione di a macchina di granigliatura di piastre d'acciaio

A macchina di granigliatura di piastra d'acciaio hè cuncepita basatu annantu à un trasportatore à rulli è sviluppata soprattuttu per risponde à i bisogni di l'industria di fabricazione, a gamma di macchine decalcifica è elimina a ruggine prima di a fabricazione.Piastra d'acciaio laminata, forme è fabricazioni sò aduprate in una larga gamma di settori, da a custruzzione à a custruzione di navi.Fornisce una superficia megliu per a saldatura è migliurà l'aderenza di u revestimentu.Grandi sezioni ponu esse pulite rapidamente, risparmiendu tempu è riducendu i colli di bottiglia in a produzzione.

U prucessu di pruduzzione di a macchina di granigliatura di piastre d'acciaio

machine (7) machine (6) machine (5)

U Disegnu di a Granigliatrice di Piastra di Acciaio

machine (4) machine (1)


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi